اعلام مقصد نخستین سفر استانی رئیس جمهور در سال 1402

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، فارس نوشت: معاون اجرایی رئیس جمهور گفت که نخستین سفر استانی رئیس جمهور در سال نو به استان خوزستان و پس از ماه رمضان خواهد بود و علت این انتخاب هم پروژه های مهم در دستورکار در این استان است.

اعلام مقصد نخستین سفر استانی رئیس جمهور در سال 1402

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری روز یکشنبه (6 فروردین ماه) در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به صورت تلفنی به خواسته ها، دغدغه ها و مسائل مردم از سراسر ایران پاسخ گفت.

وی سپس در پاسخ به سوال وبلاگ دیجی سافت درباره برنامه سفرهای استانی رئیس جمهور در سال تازه، شرح داد: سفرهای استانی رئیس جمهور از برنامه های مهم و پرافتخار دولت است که راه میانبر ارتباط با مردم بوده و گره های بزرگی از زندگی آنها در این سفرها باز شده است که سال جاری هم با تأکید رئیس جمهور ادامه خواهد داشت.

منصوری ادامه داد: نخستین سفر رئیس جمهور در سال تازه به استان خوزستان و پس از ماه رمضان خواهد بود و علت این انتخاب هم پروژه های مهم در دستورکار در این استان است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه کوشش می کنیم هر ماه یک سفر استانی برگزار کنیم، شرح داد: در کنار سفرهای استانی سفرهای پروژه ای، کاری و منطقه ها محروم هم وجود دارد که در قالب سفرهای استانی تعریف نمی گردد.

منصوری درباره ملاقات رئیس جمهور با مدیران اجرایی سراسر کشور، گفت: تأکید رئیس جمهور بر این بود که در ابتدای سال همه مدیران با جدیت بر روی مسائل متمرکز شوند و رویکرد اصلی دولت هم تحقق شعار سال خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس دستور رئیس جمهور همه مدیران اجرایی کشور به صورت حضوری و وبیناری دور هم جمع می شوند تا سیاست ها، تدابیر اصلی، راهبردهای مهم، اولویت ها و برنامه های دولت برای مهار تورم و رشد فراوری از سوی رئیس جمهور و معاون اول تبیین و تشریح گردد و جلسه فردا، جلسه ای کاملاً کاری و اجرایی است برای تحقق فرمان سال و اولویت بندی برنامه ها و برنامه ریزی جدی برای شروع پرقدرت فرایند کاری دستگاه های اجرایی.

معاون اجرایی رئیس جمهور درباره نحوه حل مسائل مطرح شده در جلسه، گفت: به علت اهمیت مرکز برای دولت، جلسات کاری معاونت در سال تازه از مرکز ارتباطات مردمی شروع شد.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم به دولت مردم معروف است و رسیدگی مستقیم و ویژه و چهره به چهره اعتقاد دارد و پیشانی خدمت رسانی به مردم همین مرکز ارتباطات است که مواجهه مستقیم با مردم دارد.

منصوری با بیان اینکه مسائل مطرح شده در این نشست متفاوت بود، گفت: بخشی از آنها معمولاً به دستگاه های مختلف مربوط می شد که ارجاع داده شد و بخشی که به مستقیماً به حوزه معاونت اجرایی مربوط می شد مانند پروژه های عمرانی، مصوبات سفرهای استانی و مسائلی مرتبط به نهاد ریاست جمهوری تک به تک آنالیز و دستورات لازم داده شد و مرکز هم برای همه این تماس ها پرونده پیگیری دارد.

منبع: فرارو

به "اعلام مقصد نخستین سفر استانی رئیس جمهور در سال 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مقصد نخستین سفر استانی رئیس جمهور در سال 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید