تنها بازیکنی که فرگوسن از نداشتنش افسوس خورد

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، به گزارش اسپورت بایبل، سر الکس فرگوسن در طول 27 سال حضورش در یونایتد راهنمایی بعضی از بزرگ ترین نام های فوتبال دنیا را بر عهده داشت. کریستیانو رونالدو، وین رونی، رایان گیگز و پل اسکولز تنها بعضی از نام هایی هستند که زیر نظر فرگوسن در اولدترافورد بازی نموده اند. اما همواره یک نفر هست که باید باشد، ولی نیست! در خصوص فرگوسن، آن فرد، پل گاسکوئین بازیکن سابق تیم ملی انگلیس بود.

تنها بازیکنی که فرگوسن از نداشتنش افسوس خورد

هنگامی که گری نویل از فرگوسن خواست به سوالات مخاطبان SPORTbible پاسخ دهد، فرگوسن هیچ شکی در خصوص نام بردن از ستاره سابق نیوکاسل، تاتنهام و رنجرز به عنوان بازیکنی که آرزو داشت او را به خدمت بگیرد، نداشت.

فرگوسن پس از مشاهده درخشش فردی گاسکوئین در بازی نیوکاسل مقابل یونایتد، سعی کرد او را به خدمت بگیرد، ولی گاسکوئین از قبل با تاتنهام توافق نموده بود.

فرگوسن اضافه نمود: ما او را نگرفتیم و فکر می کنم، با نگاهی به گذشته او اشتباه بزرگی را مرتکب شد. ما بازیکنانی در یونایتد داشتیم که از او مراقبت می کردند و او می توانست بهتر از این گردد، ولی آن پسر جوان به لندن رفت و بلعیده شد. فکر می کنم این اشتباه بزرگی از سوی او بود. او بازیکن شگفت انگیزی بود. من عاشق قدرتش بودم. او خط هافبک من را در ملاقات یونایتد و نیوکاسل نابود کرد. بعد از بازی به مارتین ادواردز [رییس سابق منچستریونایتد]در راه خانه گفتم: با این پسر قرارداد ببند. دوشنبه با او تماس بگیر! اما او قبلاً با تاتنهام توافق نموده بود که واقعاً مایه تاسف بود.

منبع: فرارو

به "تنها بازیکنی که فرگوسن از نداشتنش افسوس خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها بازیکنی که فرگوسن از نداشتنش افسوس خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید