بیش از 20 هزار توریست نوروزی از سد زاینده رود اصفهان بازدید کردند

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار و گزارش های واصله، بیش از 20 هزار جهانگرد نوروزی از سد زاینده رود اصفهان بازدید کردند.

بیش از 20 هزار توریست نوروزی از سد زاینده رود اصفهان بازدید کردند

سید مجتبی موسوی نایینی، مدیر بهره برداری و نگهداری از سد و نیروگاه های زاینده رود و کوهرنگ گفت: در ایام نوروز سال جاری بیش از 20 هزار و 785 نفر از میهمانان نوروزی از سد و سازه سد زاینده رود اصفهان بازدید و از فضای سبز آن استفاده کردند.

وی اضافه نمود: با توجه به عملیات و اقدامات اجرا شده برای فضای سبز، نظافت عمومی، پارکینگ و…رضایت حداکثری میهمانان نوروزی از این خدمات بدست آمد.

موسوی نایینی خاطر نشان کرد: با بسترسازی مناسب سال جاری بیش از 9 هزار و 960 نفر در بیشه اطراف سد زاینده رود اسکان داشتند.

مدیر بهره برداری و نگهداری از سد و نیروگاه های زاینده رود و کوهرنگ افزود: بازدید از سدهای اصفهان از جمله برنامه هایی است که در سالهای اخیر زمینه حضور گردشگران استانی و خارج استانی را در این استان فراهم نموده است.

موسوی نایینی با بیان اینکه هیچ گونه حادثه ای در این بازه رخ نداد، اظهار کرد: خوشبختانه حراست و مراقبت های لازم به صورت شبانه روزی در این بازه زمانی برای حفاظت از تأسیسات، محیط زیست و امنیت مردم به خوبی صورت پذیرفت و لازم میدانم از کلیه عوامل دست اندرکار و نیز بازدید کنندگان گرامی که به خوبی همکاری داشتند، تقدیر کنم.

مدیر بهره برداری و نگهداری از سد و نیروگاه های زاینده رود و کوهرنگ اضافه نمود: در راستای ارتقای کیفیت خدمت رسانی در آینده نظرسنجی بر خط انجام و نظرات بازدید کنندگان گرامی در قالب تارنما و بارکد طراحی شده دریافت شد.

وی اعلام کرد: دریچه های سد زاینده رود بامداد ششم فروردین به منظور توزیع آب برای آبیاری کشت پاییزه کشاورزان شرق اصفهان باز شد و ذخیره سد زاینده رود امروز به 416 میلیون مترمکعب رسیده است.

مدیر بهره برداری و نگهداری از سد و نیروگاه های زاینده رود و کوهرنگ افزود: ورودی به سد 73 متر مکعب بر ثانیه و خروجی از آن 60 مترمکعب بر ثانیه است.

موسوی نایینی توضیح داد: ذخیره کنونی سد زاینده رود در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 35 درصد افزایش و نسبت به بلند مدت 45 درصد کاهش را نشان می دهد.

مدیر بهره برداری و نگهداری از سد و نیروگاه های زاینده رود با بیان اینکه اکنون 34 درصد از ظرفیت سد زاینده رود پر است، افزود: در حال حاضر 66 درصد سد خالی است.

منبع: همگردی

به "بیش از 20 هزار توریست نوروزی از سد زاینده رود اصفهان بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 20 هزار توریست نوروزی از سد زاینده رود اصفهان بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید