بهترین غذاهای گران در دبی ، رستوران هایی که پیشنهاد نمی شوند

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، دبی یکی از خارق العاده ترین نواحی زمین است. می توان انواع هتل های هفت ستاره، رستوران های لوکس، بوتیک های فوق گران و برند های اشرافی و بهترین غذاهای گران در دبی را در این شهر فوق العاده مشاهده کرد. در پست گران قیمت ترین غذاها در دبی می خواهیم به معروف ترین غذاهای گران در دبی اشاره کنیم. با خبرنگاران تا سرانجام همراه باشید.

بهترین غذاهای گران در دبی ، رستوران هایی که پیشنهاد نمی شوند

1) Kobe tenderloin, Dh985

استیک بار آتلانتیز یکی از معروف ترین رستوران های دبی است. قبل از اینکه به فکر امتحان کردن یک وعده غذا در این رستوران باشید، بهتر است خودتان را برای رویارویی با رقم هایی نجومی آماده کنید. سفارش یک بشقاب 350 گرمی از گوشت کبابی در بین برترین غذاهای گران در دبی در این رستوران حدود 270 دلار برای شما هزینه خواهد داشت. این گوشت مخصوص از ژاپن به دبی صادر می گردد و یکی از لذیذترین گوشت های موجود در دنیا است. به طور حتم چشیدن طعم این گوشت به گردشگران خاص تور مسافرتی دبی پیشنهاد می گردد.

2) Spider king crab, Dh2,875

این سرویس غذا که محتویات آن از کشور نروژ به دبی وارد می گردد، یکی از گرانترین وعده های غذایی خرچنگ را به مشتریان ثروتمندی که در قالب تورمسافرتی به دبی وارد می شوند، ارائه می دهد. این رستوران در قبال هر بشقاب خرچنگ با سایز 2.5 کیلوگرم در حدود 785 دلار مشتریان خود را شارژ می نماید. اگر با یک حساب بانکی پر به دبی سفر می کنید و دلتان می خواهد تور مسافرتی خود را به برترین نحو بگذرانید، چشیدن طعم ناب این غذای دریایی ناب به شما پیشنهاد می گردد.

3) Black diamond ice cream, Dh2,999

به طور حتم گران ترین بستنی های دنیا را می توانید در کافی شاپ Scoopi Café سفارش دهید. بستنی خاص این کافی شاپ با بهره گیری از یک لوبیای خاص که در ماداگاسکار پرورش داده می گردد، زعفران ناب ایرانی و ترافل ایتالیایی و نقره تهیه می گردد. می توانید یک سرویس از این بستنی را با قیمت نجومی 820 دلار در این کافی شاپ تهیه کنید. باید اعتراف کرد که چشیدن طعم این بستنی با قیمت فوق العاده آن به تمام گردشگران تور مسافرتی دبی توصیه نمی گردد.

4) Imperial caviar, Dh29,070

این خاویار خاص که از سواحل غربی شمال آمریکا صید می گردد، یکی از گران قیمت ترین خاویارهایی است که می توانید در سراسر دنیا مشاهده کنید. طعم ناب و فوق العاده این خاویار، آن را به عنوان مرغوب ترین خاویاری که می توانید بچشید معرفی نموده است. در طول سال تنها 50 کیلوگرم از این خاویار در آمریکا فرآوری می گردد. اگر در قالب تور مسافرتی در دبی اقامت دارید، می توانید با پرداخت 7915 دلار یک کیلوگرم از این خوراکی اشرافی را سفارش دهید.

5)Royal Pizza, Dh777,000

این پیتزا فروشی به صورت مخصوص، پذیرای خانواده های اشرافی و سلطنتی در دبی است و به عنوان گران قیمت ترین پیتزا فروشی دنیا شهرتی خاص دارد. در این پیتزا فروشی حداقل قیمتی که برای سفارش یک پیتزا در نظر گرفته شده، در حدود 211.561 دلار است. برای طبخ این پیتزا برترین و اعلاترین مواد اولیه از چهار سوی زمین گرد هم آمده اند، از خاویار الماس ایران گرفته تا زعفران مرغوب کشمیر و قارچ ژاپنی. به طور حتم اگر جز گردشگران تورمسافرتی لوکس دبی هستید، می توانید در طول توریک روزه خود به این منطقه از شهر، یک وعده غذای خود را در این پیتزا فروشی فوق لوکس میل کنید اما به یاد داشته باشید که این پیتزا فروشی به گردشگران معمولی تور مسافرتی دبی پیشنهاد نمی گردد.

منبع: همگردی

به "بهترین غذاهای گران در دبی ، رستوران هایی که پیشنهاد نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین غذاهای گران در دبی ، رستوران هایی که پیشنهاد نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید