انعقاد تفاهم نامه همکاری جامعه هتلداران و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هرمزگان

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، میراث آریا/ براساس اخبار واصله، انعقاد تفاهم نامه همکاری جامعه هتلداران و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هرمزگان صورت گرفت.

انعقاد تفاهم نامه همکاری جامعه هتلداران و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هرمزگان

سهراب بناوند، مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی هرمزگان ضمن ابراز رضایت از انعقاد تفاهم نامه همکاری جامعه هتلداران و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گفت: توسعه توریستی در هر جامعه نیازمند آموزش است و منابع انسانی ماهر عامل موفقیت و رشد مالی هستند.

او اضافه کرد: اگر آموزش بصورت عملی باشد بسیار مؤثرتر از آموزش های تئوری و دانشگاهی خواهد بود، در نتیجه هتل ها برترین مکان برای کارآموزی دانشجویان هتلداری است.

بیژن خوشحال، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس نیز اضافه کرد: اهمیت نیروی کار آموزش دیده و متخصص به عنوان یکی از مهمترین زیرساختهای توسعه است.

او ادامه داد: با توجه به جایگاه استان هرمزگان و قرارگیری آن در سواحل دریای عمان و خلیج فارس و دارا بودن جزایر متعدد و جذب توریست، آمادگی مرکز را برای آموزش نیروی انسانی موردنیاز جامعه هتلداران خصوصا در رشته های هتلداری و توریستی در سطح کاردانی و کارشناسی و بعلاوه دوره های کوتاه مدت تخصصی را اعلام می کنیم.

منبع: همگردی

به "انعقاد تفاهم نامه همکاری جامعه هتلداران و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه همکاری جامعه هتلداران و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید