امیری: صعود پرسپولیس به فینال از حضور من مهم تر بود، شرایط فعلی حاصل چند سال کوشش است

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، هافبک پرسپولیس که از همراهی تیمش در فینال لیگ قهرمانان آسیا محروم است، گفت که حضور این تیم در این مسابقه از بازی کردن خودش مهم تر است.

امیری: صعود پرسپولیس به فینال از حضور من مهم تر بود، شرایط فعلی حاصل چند سال کوشش است

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، وحید امیری که به دلیل محرومیت بازی امروز پرسپولیس برابر اولسان هیوندای را از دست داده، گفت: ان شاءالله نماینده شایسته کشورمان، جام قهرمانی را بگیرد و پس از سالیان سال، این افتخار را نصیب کشورمان کند. نمی توانیم گاهی ناراحتی خود را نادیده بگیریم. هر بازیکنی دوست دارد در مهم ترین تورنمنت زندگی خود شرکت و به تیمش یاری کند. با این حال شرایط مهیا نشد که کنار تیم باشم و تیم را همراهی کنم.

وی با اشاره به بازیکنان غایب پرسپولیس در فینال توضیح داد: پهلوان، مهدی خانی و شریفی هم دوست دارند یاری نمایند. بعضی بازیکنان در فینال لباس پرسپولیس را می پوشند و بازیکنان دیگری هم هستند که انرژی مثبت به تیم می دهند. سعی کردیم در تمرینات، رقیب خوبی برای تیم باشیم و شرایط را برای بازی با نماینده کره جنوبی شبیه سازی کنیم. اگر بچه ها همت نمایند و قهرمان شویم، راه زیادی داریم. چون تا بوده از این بازی ها بوده است. باید همواره آماده باشیم و به عنوان یک سرباز، هر یاریی از دست مان برمی آید ارائه کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ دیجی سافت بخوانید. (کلیک کنید)

هافبک پرسپولیس در این باره که آیا پشیمان نیست که مقابل النصر کارت زرد گرفت و محروم شد، گفت: برای چند لحظه انگار کل جهان سرم خراب شد. حدود 20 دقیقه از بازی باقی مانده بود و مسابقه با تساوی یک - یک دنبال می شد. دیدم صعود پرسپولیس به فینال، از بودن یا نبودن امیری مهم تر است و خیلی زود آن را فراموش کردم. من در جو شکست النصر بودم و متوجه نشدم، اما جای گلایه دارد کسانی که آن موقع مسئول بودند، باید اعتراض می کردند. اعتراض به کارت زرد یا قرمز را در فاصله دو ساعت تا بازی، کار را راحت تر می کرد. این موضوع را به فال نیک می گیرم و صعود به فینال مهم بود.

امیری درخصوص تمرینات هفته گذشته پرسپولیس اعلام کرد: تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و یک بازی درون تیمی خوب هم داشتیم. شرایط ایجاد شده که ما هر چه در توان داشتیم، باید برای بازی بگذاریم. همه چیز آماده است و جو خیلی خوبی در تیم حاکم است. انسجامی در پرسپولیس وجود دارد که خیلی به قهرمانی تیم خوش بین هستم. این انسجام نتیجه چندین سال کوشش است که امیدوارم به ثمر بنشیند و با دعای مردم بتوانیم جام را به آنها هدیه کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که جای چه بازیکنی در فینال خالی است، گفت: خیلی دوست داشتم بازیکنانی که در سال های گذشته در این تیم زحمت کشیدند و جان شان را گذاشتند، کنار ما باشند. دل آنها همراه ماست، اما کنار ما نیستند و مطمئنم دعای خیر این بازیکنان با ماست. دوست داشتم علیرضا بیرانوند کنار ما بود. او دین خود را به پرسپولیس و فوتبال ایران ادا کرد و تمام کوشش خود را کرد. اگر اینجا هستیم، به خاطر سختی ها و کوشش بازیکنانی است که با جان و دل بازی کردند. امیدوارم شاهد درخشش سربلندی بیرانوند باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امیری: صعود پرسپولیس به فینال از حضور من مهم تر بود، شرایط فعلی حاصل چند سال کوشش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: صعود پرسپولیس به فینال از حضور من مهم تر بود، شرایط فعلی حاصل چند سال کوشش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید