پوگبا همچنان به دنبال بازگشت به یوونتوس

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ همچنان مصمم به بازگشت به یوونتوس است.

پوگبا همچنان به دنبال بازگشت به یوونتوس

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت چاپ تورین با انتشار گزارشی مدعی شد پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد همچنان به دنبال بازگشت به یوونتوس است. بر اساس این گزارش، پوگبای 27 ساله در حال به عقب انداختن تمدید قراردادش با منچستریونایتد است، چرا که امیدوار است بتواند در آینده ای نزدیک پیشنهادی از یوونتوس برای بازگشت به جمع راه راه پوشان تورین دریافت کند.

گفته می گردد یوونتوس ممکن است پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی و 26 ساله خود را به عنوان بخشی از معامله به خدمت دریافت پل پوگبا به منچستریونایتد پیشنهاد دهد. نشریه انگلیسی منچستر ایونینگ نیوز اما اخیراً گزارش نموده بود، هشت بازیکن منچستریونایتد 12 ماه سرانجامی قراردادشان با این باشگاه را سپری می نمایند، اما اولویت منچستریونایتد تمدید قرارداد پل پوگباست.

پوگبای 27 ساله بین سال های 2012 تا 2016 عضو یوونتوس بود و با بازی های درخشان در این تیم و ثبت 34 گل زده و 40 پاس گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن موقع رکورد جهانی نقل وانتقالات بود به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

این هافبک فرانسوی که فصل اخیر مصدومیت هایی هم داشت، در دوران پساکرونا عملکردی تأثیرگذار در بازگشت به مستطیل سبز داشت و به منچستریونایتد برای به سرانجام بردن فصل در صندلی سوم لیگ برتر انگلیس و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا یاری کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پوگبا همچنان به دنبال بازگشت به یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوگبا همچنان به دنبال بازگشت به یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید