پارکهای جنگلی گیلان

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، پارکهای جنگلی گیلان 1) پارک جنگلی سراوان / رشت . 2) پارک جنگلی گیسوم / رضوانشهر. 3) پارک جنگلی صفرا بسته/ لاهیجان . 4) پارک جنگلی قلعه رودخان / فومن . 5) پارک جنگلی سفید آب / رودسر. 6) پارک جنگلی بی بی یانلو / آستارا. 7) پارک جنگلی کند لات / رودبار. 8) پارک جنگلی لله رود / رودسر. 9) پارک جنگلی امام زاده هاشم / رودبار. 10) پارک جنگلی میرزا کوچک / رودبار. 11) پارک جنگلی ماسوله / فومن. 12) پارک جنگلی مسیرراه سیاهکل به دیلمان- توتکی- بالارود-...

پارکهای جنگلی گیلان

پارکهای جنگلی گیلان

1) پارک جنگلی سراوان / رشت .

2) پارک جنگلی گیسوم / رضوانشهر.

3) پارک جنگلی صفرا بسته/ لاهیجان .

4) پارک جنگلی قلعه رودخان / فومن .

5) پارک جنگلی سفید آب / رودسر.

6) پارک جنگلی بی بی یانلو / آستارا.

7) پارک جنگلی کند لات / رودبار.

8) پارک جنگلی لله رود / رودسر.

9) پارک جنگلی امام زاده هاشم / رودبار.

10) پارک جنگلی میرزا کوچک / رودبار.

11) پارک جنگلی ماسوله / فومن.

12) پارک جنگلی مسیرراه سیاهکل به دیلمان- توتکی- بالارود- لونک- شنرود- آغوزی- لاریجانی / لاهیجان.

13) پارک جنگلی هلودشت / املش.

1) پارک جنگلی سراوان: پارک جنگلی سراوان در 15کیلو متری شهرستان رشت واقع شده است. این جنگل بسیار زیبا همه روزه پذیرای بسیای از گردشگران به این منطقه می باشد و از امکاناتی همانند پارک بازی بچه ها - کلبه های اقامتی و پارکینگ برخوردار می باشد.

2) پارک جنگلی گیسوم: پارک جنگلی گیسوم در 18کیلومتری جاده تالش به انزلی واقع شده است. در جنوب آن رضوانشهر به فاصله 14کیلومترو شمال آن شهر هشت پر با فاصله حدود 20کیلومتر واقع شده است. درختان جنگلی انبوه و انواع گونه های گیاهی منظره زیبایی دارد به خصوص در فصل پائیز طبیعتی زیبا و دل انگیز برای دوتداران طبیعت دارد. این پارک جنگلی دارای پارکینگ در داخل محدوده پارک برای گردشران می باشد. از دیگر امکانات آن :وسائل بازی بچه ها- ورزشگاه- اردوگاه- پلاژ- متل- هتل- منطقه ها پیک نیک روزانه- کمپینگ طبیعی- مسیرهای راهپیمایی- مجموعه فضاهای جنگلی به جامانده در ناحیه شرقی- جنگل شمشاد- موزه طبیعی گل و گیاه میباشد.

3) پارک جنگلی صفرا بسته: پارک جنگلی بسیار زیبای صفرا بسته در 12کیلومتری شمال شرقی شهرستان آستانه اشرفیه بین راه آسفالته کیاشهر به آستانه واقع شده است و دارای طبیعت بسیار زیبایی می باشد و تفرجگاه مناسبی برای گردشگران داخلی و خارجی محسوب می گردد. همراه با پارکینگ عمومی و انفرادی.

4) پارک جنگلی قلعه رودخان: پارک چنگلی قلعه رودخان همراه با بنای تاریخی آن بر فراز کوهی در فاصله 20کیلومتری جنوب شهر فومن واقع شده است برای رسیدن به آن باید از فومن به گشت و سپس از آنجا به روستای گوراب پس رفت. منطقه کوهستانی قلعه رودخان دارای جنگل وحشی و رویشگاه منحصربه فرد گیاهی می باشد. این پارک جنگلی دارای مسیرهای راهپیمایی- محوطه های کمپ طبیعی- کلبه های جنگلی- استراحتگاه بین راهی برای گردشگران به این منطقه بسیارزیبا و خوش آب و هوا می باشد. این منطقه در زمستان سرد ودر تابستان ملایم است.

5) پارک جنگلی سفیدآب: سفید آب در جنوب شرقی استان گیلان واقع شده است و تا مرکز شهر رودسر 30کیلومتر فاصله دارد. این پارک دارای مسیرراهپیمایی- تریل اسب سواری- دوچرخه سواری- چشمه های آب گرم و پدیده های طبیعی چشمه ساران و سرچشمه رودخانه ها و منظره ها طبیعی منحصر به فرد می باشد.

ارسال به وسیله کاربر محترم سایت : mashhadizadeh

منبع: راسخون

به "پارکهای جنگلی گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارکهای جنگلی گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید