نخستین دان 9 جودو ایران تقدیم استاد مدنی و کیهان شد

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، صبح امروز با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون جودو نخستین دان 9 جودو ایران تقدیم استاد رضا مدنی و استاد محمد کیهان از پیشکسوتان و پیشگامان این رشته المپیکی کشور شد.

نخستین دان 9 جودو ایران تقدیم استاد مدنی و کیهان شد

به گزارش وبلاگ دیجی سافت و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این مراسم که در محل کمیته ملی المپیک با حضور سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاوس سعیدی دبیرکل، علیرضا رحیمی عضو هیئت اجرایی، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، کعبی زاده نایب رئیس و سرپرست دبیری فدراسیون و محمد بلوطی مدیر تیم های ملی جودو برگزار گردید.

در ابتدا آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو اشاره به سال ها کوشش و خدمات ارزشمند و قابل توجه این دو پیشکسوت جودو کشور، گزارشی از برنامه های در دست اجرای فدراسیون اعلام و از حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از این فدراسیون تقدیر کرد.

سپس صالحی امیری ضمن اشاره به صندلی ارزشمند پیشکسوتان در ورزش کشور از آنها به عنوان سرمایه های عظیم، اعتبار و ریشه های تنومند یک رشته ورزشی نام برد و عنوان داشت آنها در واقع صاحبان اصلی ورزش هستند.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه اعلام کرد: علاقه مند بودم در جمعی بسیار عظیم با حضور قهرمانان، پیشکسوتان و زحمتکشان جودو از شما عزیزان تقدیر کنیم، اما به دلیل شرایط کنونی و رعایت پروتکل های بهداشتی به امید خدا در اولین فرصت بعد از اتمام کرونا این کار را خواهیم کرد.

وی اعلام کرد: پیشکسوتان هویت، ریشه و اعتبار یک رشته ورزشی هستند و آنچه که یک ورزش را سبز نگه می دارد بودن همین ریشه های قدرتمند و ارزشمند و حضور شما عزیزان و عظیمواران در یک رشته ورزشی همچون جودو است.

صالحی امیری توضیح داد:جودو این شرایط را پشت سر خواهد گذاشت و با رای عادلانه CAS به صندلی واقعی خود باز خواهد گشت. از کوشش ها و زحمات میراسماعیلی، کعبی زاده و زحمتکشان فدراسیون، قهرمانان و خانواده جودو تشکر می کنم. امیدوارم میراسماعیلی ضمن تداوم آموزش و آمادگی جودوکاران با حمایت اقتصادی کمیته ملی المپیک برنامه ای برای تدوین تاریخ شفاهی جودو داشته و جلساتی در این باره ابتدا با مسئولین و پیشکسوتان جودو سپس با قراخانلو و کردبچه داشته باشد.

رئیس کمیته المپیک اعلام کرد: کمیته از هر لحاظ برای تدوین تاریخ شفاهی جودو از فدراسیون حمایت خواهد نمود. همچنین باید به ایجاد انگیزه در بین جوانان جودوکار توجه داشته باشیم و به هر حال از این مراحل سخت گذر کنیم. نکته آخر توجه به متن و دوری از حاشیه است که خوشبختانه در جودو فعلا اینگونه است، چرا که به امید خدا جودو با سربلندی به عرصه های ملی و بین المللی باز خواهد گشت.

در ادامه کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته، علیرضا رحیمی عضو هیئت اجرایی و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی از کوشش های این دو استاد ارجمند و فدراسیون جودو برای رشد و اعتلای این رشته المپیکی تقدیر و تشکر کردند.

همچنین استاد مدنی و کیهان هر کدام طی صحبت هایی جداگانه، ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه صالحی امیری به پپیشکسوتان و زحمتکشان جودو ابراز امیدواری کردند بتوانند همچون گذشته با این مسئولیت سنگینی که بر دوش آنها گذاشته شده است بتوانند به جودو خدمت نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ دیجی سافت بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نخستین دان 9 جودو ایران تقدیم استاد مدنی و کیهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین دان 9 جودو ایران تقدیم استاد مدنی و کیهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید