لغو تمامی پروازهای سه فرودگاه اهواز ،ماهشهر و آبادان

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، مدیرکل دفتر مقررات فرودگاه ها گفت: تمامی پروازهای سه فرودگاه اهواز، ماهشهر، آبادان به علت پایین بودن دید افقی تا ساعت 14 لغو شده است.

لغو تمامی پروازهای سه فرودگاه اهواز ،ماهشهر و آبادان

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، علی اصغر باریکانی افزود: با توجه به کاهش دید به علت مه شدید در فرودگاه های اهواز، ماهشهر و آبادان تمامی پروازهای این فرودگاه ها لغو شده است.

به گفته مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی و مدیریت بحران شرکت فرودگاه ها، در حال حاضر دید خلبان برای پروازهای این فرودگاه ها 200 متر است که دید استاندارد برای تیک کاف و یا نشستن هواپیما باید حداقل 400 متر باشد که اکنون این دید وجود ندارد.

وی افزود: طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی تا ساعت 14 امروز در این منطقه ها مه شدید وجود دارد و تا آن ساعت امکان پرواز وجود ندارد و همزمان با افزایش دید پروازها برقرار می گردد.

باریکانی ادامه داد: تمامی فرودگاه های این منطقه ها عملیاتی است و تنها به علت پایین بودن دید امکان پرواز وجود ندارد و به جز این سه فرودگاه سایر فرودگاه های کشور پروازها برقرار است.

وی اعلام کرد: مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه ها به وسیله شماره تماس 199 از آخرین شرایط پروازها در شهرهای مختلف آگاه شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "لغو تمامی پروازهای سه فرودگاه اهواز ،ماهشهر و آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو تمامی پروازهای سه فرودگاه اهواز ،ماهشهر و آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید