طرح های فاقد پیشرفت در محور مهریز ، عقدا متوقف می گردد

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، خبرنگاران/یزد استاندار یزد با بیان این که جنس کارآفرینی در میبد اجتماعی است و صنایع این شهرستان دارای پیوست های اجتماعی و خیر اندیشانه هستند، متذکر شد: براساس مصوبه ممنوعیت بارگذاری صنایع آلاینده در محور مهریز-عقدا، طرح های فاقد پیشرفت فیزیکی، متوقف می شوند.

طرح های فاقد پیشرفت در محور مهریز ، عقدا متوقف می گردد

مهران فاطمی در حاشیه بازدید از بعضی واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان میبد، از این شهرستان به عنوان یکی از شهرستان های فوق العاده در سطح استان و کشور یاد کرد و گفت: یکی از وجوه تمایز این شهرستان نسبت به بسیاری از شهرستان های کشور و حتی جوامع شیعی، وجود امام آدینه ای فرهیخته، بلندنظر، پرهمت، دلسوز و پیگیر است که به خوبی دیدگاه ها و سلایق مختلف را برای نیل به هدف و نقاط مطلوب متصور، رهبری می نماید.

استاندار ادامه داد: منابع انسانی نخبه، هوشمند و دارای ارق به شهرستان و زادگاه خود از دیگر ویژگی های برجسته شهرستان میبد نسبت به سایر شهرستان هاست.

وی با بیان اینکه ظرفیت و نگاه بخش خصوصی شهرستان میبد بسیار خوب است، گفت: روح حاکم بر فعالیت های مالی و صنعتی میبد و جنس کارآفرینی آن ها، کارآفرینی اجتماعی بوده و واحدهای فعال در این بخش ها دارای پیوست های اجتماعی و خیر اندیشانه هستند.

فاطمی توضیح داد: توسعه قابل توجه مراکز فرهنگی، سلامتی، آموزشی و دانشگاهی در شهرستان میبد ناشی از موضوع ویژه کارآفرینی اجتماعی بخش خصوصی شهرستان و حضور هوشمندانه آن ها در حوزه های مختلف است.

استاندار یزد به تشریح لزوم ایجاد جاذبه برای سرمایه گذاری در استان و بیان اقدامات بعضی از استان ها در این زمینه پرداخت و گفت: در این راستا باید با قانع کردن بخش خصوصی نسبت به رویکردها و تغییر ریل های تازه استان، از حداکثر ظرفیت کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان استفاده کنیم.

وی با بیان این که فرصت های زیادی در حوزه های مختلف نظیر گردشگری، اقتصاد دیجیتال و حرکت در راستا تحقق راهبرد از سنگ تا قطعه در حوزه معادن وجود دارد، مطرح کرد: در راستای تحقق شعار سال، خود را موظف به تسهیل گری و حمایت از سرمایه گذاران جهت توسعه و پیشرفت استان طبق سند آمایش می دانیم.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش به مصوبه ممنوعیت بارگذاری صنایع آلاینده در محور مهریز-عقدا اشاره و گفت: بر این اساس عملیات اجرایی طرح هایی که منجر به پیشرفت فیزیکی نشده اند، متوقف می گردد.

استاندار در خاتمه افزود: با پیوند توسعه و پیشرفت استان با تکنولوژی و فناوری های روز، می توان علاوه بر حفظ محیط زیست، از ظرفیت های حوزه های موجود در استان استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "طرح های فاقد پیشرفت در محور مهریز ، عقدا متوقف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های فاقد پیشرفت در محور مهریز ، عقدا متوقف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید