دخالت ربات نگهبان عجیب ژاپنی در کار نیروهای امینتی ، عکس

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، شرکت SEQ SENSE از نسل تازه ربات های نگهبان که هوش مصنوعی پیشرفته ای برخوردار هستند در توکیو ژاپن رونمایی کرد.

دخالت ربات نگهبان عجیب ژاپنی در کار نیروهای امینتی ، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دیجی سافت، تصاویری از نسل جدیدی از ربات های نگهبان در توکیو ژاپن منتشر شده است که نشان می دهد ناوگان ربات های امنیتی در کوشش برای جبران کمبود پیش بینی شده نیروی انسانی هستند.

بیشتر بخوانید:

بلایی که کندی اینترنت به سر زندگی مردم آورده!

استتار کم نظیر مار زنگی / با یاری هم دیدنش ناممکن است/ عکس

این ربات خودران به وسیله شرکت شرکت رباتیک ژاپنی SEQ SENSE پیشرفته است یک و نیم متر ارتفاع دارد. این سری ربات های امنیتی مسلح نیستند اما بر روی سر این ربات چندین دوربین کار گذاشته اند که قابلیت چرخش و دید 360 درجه ای و کامل را به این ربات می دهد و سر چرخان SQ-2 به آن یاری می نماید تا نقشه های سه بعدی محیط اطراف خود را فراوری کند.

دوربین های آن مجهز به سنسور هستند و از فناوری تشخیص تصویر پیشرفته بهره می برند. این دوربین ها دارای حسگرهایی هستند که از 3D LiDAR به طور اختصاصی استفاده می نمایند و به ربات یاری می نمایند تا در موقعیت مدنظر خود قرار بگیرد.

جالب است بدانید این ربات هرگاه مقدار باتری کمی داشته باشد، می تواند به طور اتوماتیک به ایستگاه خود بازگردد تا زمانی که باتری آن تمام شد شارژ گردد. بعلاوه ایستگاه مرکزی قادر به برقراری ارتباط با خود ربات است.

این ربات مسیر های تعیین شده ای را طی میکند و در ساختمان های دولتی ژاپن مشغوال به کار است. شرکت سازنده این ربات گفته است:نه تنها [SQ-2] یک راه چاره تعیین برای کمبود نیروی کار آینده ژاپن خواهد بود، بلکه به کارایی هزینه نیز یاری می نماید، زیرا می تواند در همه زمان ها به جز زمان شارژ کار کند.

ترجمه: امیرحسین فوقانی

منبع: سان

58321

منبع: خبرآنلاین

به "دخالت ربات نگهبان عجیب ژاپنی در کار نیروهای امینتی ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دخالت ربات نگهبان عجیب ژاپنی در کار نیروهای امینتی ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید