حضور چهار کاراته کا در رقابت های نهایی انتخابی المپیک

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، پس از انتها رقابتهای کاراته کسب امتیاز ورودی المپیک به وسیله سیستم رنکینگ، آخرین مرحله از رقابتهای گزینشی کاراته در اوزان المپیکی طی روزهای 21 تا 23 خردادماه به میزبانی فرانسه در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس برگزار خواهد شد.

حضور چهار کاراته کا در رقابت های نهایی انتخابی المپیک

این رقابتها در اوزان المپیکی 67-، 75- و 75+ کیلوگرم مردان، 55-، 61- و 61+ کیلوگرم زنان و کاتای انفرادی مردان و زنان برگزار خواهد شد که تا به امروز 221 کاراته کا از 51 کشور ثبت نام نموده اند و طبق پیش بینی سایت فدراسیون جهانی 800 کاراته کا برای کسب 24 سهمیه به رقابت خواهند پرداخت. کلیه کشورها می توانند در اوزان و بخش هایی که به وسیله سیستم رنکنیگ پیروز به کسب سهمیه نشده اند کاراته کاهای خود را به این مسابقات اعزام نمایند.

از ایران نیز نام چهار کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته برای حضور در این دوره از رقابتها روی سایت رسمی مسابقات ثبت شده است. فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، امیر مهدیزاده در کومیته وزن 67- کیلوگرم و رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم برای کسب سهمیه المپیک راهی پاریس خواهند شد.

کلیه کاراته کاهایی که پیروز به کسب یکی از مدال های طلا، نقره و برنز شوند به صورت مستقیم جواز حضور در المپیک را دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور چهار کاراته کا در رقابت های نهایی انتخابی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور چهار کاراته کا در رقابت های نهایی انتخابی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید