انتقاد سجاد مشایخی از داوری ملاقات تیمش با مهرام

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، گارد تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان با انتقاد از داوری بازی مقابل مهرام، گفت: لیگ برتر نیازمند نظم بیشتری است تا شاهد شرایط بهتری برای مسابقات باشیم.

انتقاد سجاد مشایخی از داوری ملاقات تیمش با مهرام

سجاد مشایخی در گفت وگو با وبلاگ دیجی سافت، در خصوص باخت تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان مقابل مهرام تهران، شرح داد: بازی سختی بود و در طول زمان مسابقه نتیجه خیلی عوض می شد، یکبار آن ها بالا بودند و یکبار هم ما پیش می افتادیم. البته شوت های اشتباه هم داشتیم که که تیم ما را خیلی اذیت کرد. در بعضی از زمان های بازی هم متاسفانه تمرکز ما به دلیل اشتباهات داوری از دست رفت که روی نتیجه به دست آمده تاثیر گذاشت.

او اضافه نمود: در ابتدا تمرکز ما روی بازی بود، اما وقتی اشتباهات بیش از یکی دو بار باشد کمی باعث از بین رفتن تمرکز تیم می گردد. یکی دو اشتباه داوری در جریان بازی مشکل ندارد، اما واقعا یکسری سوت ها بد زده شد و کاملا نتیجه را عوض کرد. سوت های اشتباه نگذاشت بازی را در اختیار بگیریم. ما اشتباهات فنی هم داشتیم ولی به نظر من قضاوت داور روی نتیجه این ملاقات خیلی تاثیر گذاشت. داور هم انسان است و اشتباه حتی از خود من بازیکن هم سر می زند، ولی واقعا وقتی جلوی چشم داور یک اتفاق می افتد و سوت اشتباه زده می گردد، تعجب برانگیز است!

پوینت گارد تیم ذوب آهن اصفهان در خصوص شیوه جدید برگزاری مسابقات لیگ شرح داد: شرایط کرونا باعث شد که این تصمیم توسط فدراسیون گرفته گردد، اما واقعا اینگونه برگزاری بازی ها برای بازیکنان سخت است. به دلیل فشردگی بازی ها نمی گردد آنطور که باید ریکاوری کرد و شرایط سخت است. دو بازی پشت سر هم واقعا سخت است. یا به عنوان مثال ما در ابتدای فصل دو بازی اول را انجام دادیم و پس از آن یک ماه بازی نداشتیم که اصلا خوب نیست. بازی های لیگ مثل پنجره های انتخابی مسابقات بین المللی برای تیم ملی است. یک مقدار بی نظمی هست که کار را برای بازیکنان سخت می نماید. اینکه بازیکنان خود را در شرایط بازی نگه دارند با فرایند فعلی سخت است.

او اضافه نمود: اینکه شرایط بخاطر کرونا اینگونه شد و فدراسیون به صورت جمعی این تصمیم را گرفت درست است، ولی خب این شرایط برای بعضی از بازیکنان سخت است.

مشایخی درباره پیش بینی خود از ادامه رقابت های لیگ برتر، شرح داد: ابتدا دعا می کنم که این لیگ تا آخر ادامه پیدا کند. به هر حال در ادامه برای نیم فصل دوم بازیکنان تیم ها عوض می شوند و شرایط تیم ها تغییر می نماید. در واقع الآن تیم ها محک می خورند و اصل موضوع بازی های پلی آف است که باید دید چه نتیجه ای در آن مرحله رقم می خورد. سال جاری تیم های خوب زیادی در لیگ داریم و امیدوارم با ادامه یافتن لیگ ما هم نتایج خوبی کسب کنیم.

ملی پوش تیم بسکتبال ذوب آهن، در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خود تا به اینجای فصل راضی است؟ اظهار کرد: برای بهترجواب دادن به این سوال باید دید کادرفنی از من چه می خواهد، اما تا به اینجای فصل از نظر خودم نمره بدی نگرفته ام. با این حال همواره دوست دارم بهتر از چیزی که هستم بشوم. امیدوارم در ادامه بازی ها بهتر به تیم خودم یاری کنم و بتوانیم بازی های بیشتری را ببریم، مطمئنا این اتفاق با تمرین بیشتر دست یافتنی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتقاد سجاد مشایخی از داوری ملاقات تیمش با مهرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سجاد مشایخی از داوری ملاقات تیمش با مهرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید