از موتو E6 تا چه حد انتظار داشته باشیم؟ ، نگاهی به باتری 3،000 میلی آمپری یک گوشی پرهیاهو

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، مشخصات دقیق جدیدترین محصول شرکت موتورولا یعنی موتو E6 طی هفته گذشته تا حد زیادی افشا شد اما در مورد شرایط باتری این گوشی اطلاعات چندانی در دست نبود و اکنون این اطلاعات نیز افشا شده است.

از موتو E6 تا چه حد انتظار داشته باشیم؟ ، نگاهی به باتری 3،000 میلی آمپری یک گوشی پرهیاهو

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها برای کاربران بسیار مهم است که شرایط باتری تلفن های هوشمندشان ایده آل باشد چرا که بخش مهمی از فعالیت های کاربران با گوشی های هوشمند صرف بازی، شبکه های اجتماعی و تماس های آنلاین می گردد.

به همین دلیل است که شرایط باتری گوشی های تازه موتوE6 از مهمترین مواردی بود که از سوی کاربران پیگیری می گردد و از قضا مبهم هم بود. اکنون به لطفFCC ، می دانیم که باتری موتو E6 یک باتری سلولی 3000 میلی آمپری است که 1،000 میلی آمپر کوچکتر از آن چیزی است که در دوربین سلفی موتو E5 استفاده شده بود. طول این محصول 149 میلیمتر خواهد بود.

لیست FCC شماره مدل XT2005-3 در Moto E6 است و نشان می دهد دوربین اصلی در مرکز قرار گرفته است. این نمودار به ما نشان می دهد که موتو E6 با میزان واقعی صفحه نمایش 5.45 اینچی با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل ارائه می گردد و دارای پردازنده اسنپدراگون 430 SoC و 2 گیگابایت رم، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است.

منبع: انتخاب

به "از موتو E6 تا چه حد انتظار داشته باشیم؟ ، نگاهی به باتری 3،000 میلی آمپری یک گوشی پرهیاهو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از موتو E6 تا چه حد انتظار داشته باشیم؟ ، نگاهی به باتری 3،000 میلی آمپری یک گوشی پرهیاهو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید