اروند دارای استعداد و ظرفیت بسیار خوبی به لحاظ هنری در حوزه های مختلف، خصوصا هنرهای نمایشی است

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، خبرگزاری خبرنگاران-معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از اهالی فرهنگ و هنر که در راستای ارتقاء و ترویج فرهنگ و هنر ارزشی ،همکاری و مشارکت داشته و دارند تشکر و قدردانی کرد.

اروند دارای استعداد و ظرفیت بسیار خوبی به لحاظ هنری در حوزه های مختلف، خصوصا هنرهای نمایشی است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دیجی سافت از منطقه آزاد اروند ،قدرت اله طمیمیان گفت: این افتخاری برای جامعه فرهنگی هنری می باشد که چهارمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند به نام پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی اروند زنده یاد استاد علی غلامی مزین است.

طمیمیان با اشاره به سالروز عملیات کربلا 4 در این روز های زمستانی ،اظهار کرد: شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس با نثار جان خود در راه اسلام و انقلاب جانفشانی ها کردند و امروز هنرمندان می توانند با ارائه هنرفاخر خود فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهند .

وی با اشاره به اینکه در ایام برگزاری جشنواره جامعه هنری منطقه آزاد اروند در سوگ هنرمند دیگری نشسته ایم ، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره هنرمند گرامی محمد عفراوی، اظهار داشت: همه ما بر این امر واقف هستیم که منطقه آزاد اروند با وجود شهرهای آبادان، خرمشهر و مینو شهر دارای استعداد و ظرفیت بسیار خوبی به لحاظ هنری در حوزه های مختلف، خصوصا هنرهای نمایشی است.

وی اضافه نمود: گواه عرض بنده از لحاظ کمی تعداد گروه های شرکت کننده در رویدادهای مختلف تئاتر از منطقه و از لحاظ کیفی مقام های به دست آمده هنرمندان تئاتر و سایر هنرهادرمنطقه است.

طمیمیان از وظیفه سازمان منطقه آزاد اروند در راستای حمایت و تقویت از هنرمندان منطقه سخن گفت و بیان داشت : سازمان منطقه آزاد اروند تا کنون کوشش کرده جهت تعمیر و تجهیز سالن ها و اماکن فرهنگی اقداماتی انجام دهد و در حد بضاعت خویش از هنرمندان به مناسبت های مختلف حمایت کرده است.

قدرت اله طمیمیان ،تئاتر استانی منطقه آزاد اروند را ظرفیت مناسبی برای اروند دانست که بعنوان یک استان در کنار سایر استان ها بتواند هنرمندان خود را در حوزه تئاتر در رقابت های بین المللی فجر به صورت مستقیم وارد کند.

وی توضیح داد: امیدوارم با تعامل و همکاری همه نهادهای فرهنگی منطقه و عزیزان هنرمند بتوانیم با در کنار هم قرار دریافت ظرفیت های مختلف شاهد شکوفا شدن استعدادهای بالقوه این منطقه در همه بخش های هنری و فرهنگی باشیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در خاتمه از اهالی فرهنگ و هنر که در راستای ارتقاء و ترویج فرهنگ و هنر ارزشی ،همکاری و مشارکت داشته و دارند تشکر و قدردانی کرد.

خاتمه پیغام./

منبع: خبرگزاری آریا

به "اروند دارای استعداد و ظرفیت بسیار خوبی به لحاظ هنری در حوزه های مختلف، خصوصا هنرهای نمایشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروند دارای استعداد و ظرفیت بسیار خوبی به لحاظ هنری در حوزه های مختلف، خصوصا هنرهای نمایشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید