مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی مورد قدردانی قرار گرفت

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، روز گذشته با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی از زحمات محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی قدردانی شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی مورد قدردانی قرار گرفت

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ دیجی سافت به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، روز گذشته پنجم تیرماه قادر آشنا مدیر کل هنر های نمایشی از زحمات محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی قدردانی کرد. در این مرنام که با حضور قادر آشنا مدیر کل هنر های نمایشی، تعدادی از مدیران اداره کل و همکاران روابط عمومی برگزار شد از مدیر روابط عمومی این اداره کل به واسطه سه سال حضور در این مسئولیت تقدیر شد.

در این مرنام قادر آشنا ضمن تشکر از فعالیت های سه ساله مدیر روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی خطاب به محسن حسن زاده گفت: متاسفانه شرایط اداری به گونه ای رقم خورد که نتوانستیم از حضور دلسوزانه شما استفاده کنیم.

وی در همین رابطه افزود: مسئولیت روابط عمومی کار سنگینی است و نیاز به تلاش تمام وقت دارد. من از سال 1392 وی را می شننام و از آن زمان هم ارتباط مستمری داشتیم و در دوره مدیریت اخیر هم با دغدغه و پیگیری بیشتری کار در حوزه روابط عمومی پیگیری می شد.

مدیرکل هنر های نمایشی در خاتمه با ذکر حدیثی از امیرالمومنین (ع) نام کرد: این سعادت بزرگی است که در خاتمه این رفت و آمد ها و مسئولیت ها دوستی ها تداوم پیدا کرده و ذکر خیر از انسان باقی بماند.

در این مرنام حسن زاده هم ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرکل هنر های نمایشی و تشکر از همکاران خود در اداره کل در مدت مسئولیت خود گفت: خدمت در این موقعیت افتخار بزرگی بود و امیدوارم در این راستا و در آینده همچنان بتوان از تمام ظرفیت های این حوزه برای خدمت به هنرمندان تئاتر و معرفی توانایی های مجموعه استفاده کرد.

در خاتمه هم با اهدای لوح تقدیر از زحمات محسن حسن زاده تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی مورد قدردانی قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی مورد قدردانی قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید