خواسته ما کسب 3 امتیاز بود که به آن رسیدیم

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، ساکت الهامی عصر آدینه در نشست خبری پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان گفت: به مردم خوب کرمان و مجموعه مس رفسنجان تبریک می گویم. به محمد ربیعی بابت تیم خیلی خوبش تبریک می گویم.

خواسته ما کسب 3 امتیاز بود که به آن رسیدیم

وی اضافه نمود: تیم مس رفسنجان واقعاً تیم گردن کلفتی است، تیم بسیار خوب و کادر فنی مجرب و کاربلدی دارند. به مجموعه مس تبریک می گویم و همه فوتبال ایران باید به آنها غبطه بخورند. کرمان استان فوتبال خیز و فوتبال بلدی است و از روزی که به نساجی آمدم این سخت ترین بردی بود که گرفتیم.

وی بیان نمود: دو تیم بازی خوبی انجام دادند و یکی از سنگین ترین بازی ها برای هر دو تیم بود و قطعاً در ادامه راه دو تیم حرف های زیادی برای گفتن دارند.

سرمربی نساجی مازندران تیمش را مستحق برد در این بازی دانست و گفت: موقعیت های بیشتری نسبت به حریف داشتیم. در نیمه دوم به ما خیلی فشار آوردند اما بعد از گل، بچه ها بازی را رفته رفته در اختیار گرفتند و به گل دوم رسیدیم. خواسته ما سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.

الهامی با بیان اینکه دیروز هم گفتیم که امروز برای برد بازی می کنیم، اضافه نمود: به بازیکنانم خسته نباشید جانانه می گویم، من را آنقدر شرمسار کردند که نمی توانم برایشان کاری کنم. از آنها ممنون هستم که دل طرفدارانمان را که چندین سال است اذیت می شوند، شاد کردند. دست تک تکشان را می بوسم. این برد را به طرفداران عزیزمان که در شهر خود نمی توانند بازی نمایند و عذاب می کشند، تقدیم می کنم.

سرمربی نساجی در مورد داوری این بازی و حواشی که صورت گرفت نیز گفت: من اصلاً دخیل نبودم. داور حتی به من تذکر هم نداد. قطعاً ما جوابگوی طرفداران و سرمایه گذاری که برای تیم شده هستیم، به نظرم هیچ چیز خاصی نبود.

الهامی ادامه داد: محمدربیعی یکی از یکی از مربیان جوان، کاربلد و آینده دار فوتبال ما است؛ هیچ حاشیه ای وجود نداشت. این طبیعت فوتبال است. برخی اوقات تحت فشار و هیجان زیادی هستیم. اگر بی ادبی و گستاخی شده باشد، آن زمان درست است اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خواسته ما کسب 3 امتیاز بود که به آن رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواسته ما کسب 3 امتیاز بود که به آن رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید