ترافیک در کندوان و آزادراه کرج، قزوین، 6 جاده مسدود است

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، مدیر مرکز مدیریت راه ها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین محدوده هشتگرد و ترافیک نیمه سنگین در بعضی مقاطع جاده کندوان اطلاع داد.

ترافیک در کندوان و آزادراه کرج، قزوین، 6 جاده مسدود است

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، علی اکبر آشوری در تشریح آخرین شرایط ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت: بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر در محور کندوان راستا جنوب به شمال محدوده های سرودار و وینه ترافیک نیمه سنگین است.

مدیر مرکز مدیریت راه ها از تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه، بعلاوه آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در راستا رفت و برگشت اطلاع داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بعضی از محورهای استان گیلان بارش داریم، گفت: در بقیه جاده های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

مدیر مرکز مدیریت راه ها از بروز ترافیک سنگین در آزاد راه کرج-قزوین محدوده هشتگرد اطلاع داد.

آشوری درباره شرایط تردد خودرو در جاده ها گفت: بر اساس اطلاعات 2349 دستگاه تردد تعداد جاده ای کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها نسبت به روز قبل پنج دهم درصد کاهش نشان می دهد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 14 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* بروز ترافیک در آزادراه های کرج-قزوین و تهران-کرج

آشوری با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته آزادراه کرج-قزوین با 125 هزار تردد پرترافیک ترین جاده کشور بود، گفت: در همین مدت آزادراه تهران-کرج با 123 هزار تردد و آزادراه کرج-تهران با 120 هزار تردد پرترددترین جاده کشور بود.

مدیر مرکز مدیریت راه ها از انسداد 6 جاده به علت نبوده ایمنی گفت و اضافه نمود: در حال حاضر محورهایی نظیر شمشک-دیزین، شهداد-نهبندان، خرم آباد -پلدختر، پونل-خلخال و رامیان-شاهرود به علت نداشتن ایمنی مسدود است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترافیک در کندوان و آزادراه کرج، قزوین، 6 جاده مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک در کندوان و آزادراه کرج، قزوین، 6 جاده مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید