آنالیز مطالبات قانونی فرهنگیان و راه چاره های اجرایی آن

به گزارش وبلاگ دیجی سافت، خبرگزاری خبرنگاران- در جلسه ای که با حضور رئیس، مسوولان و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور و نمایندگان تشکل های فرهنگیان تشکیل شد، مطالبات قانونی فرهنگیان و راه حل های اجرایی آن آنالیز شد.

آنالیز مطالبات قانونی فرهنگیان و راه چاره های اجرایی آن

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دیجی سافت از سازمان برنامه و بودجه کشور، در جلسه امروز دوشنبه اول تیرماه 1400 که با حضور محمدباقرنوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار گردید، پس از بحث و گفتگو موارد ذیل اتخاذ تصمیم شد:

- همه حاضرین در جلسه تاکید و تصویب کردند که بحث نظام رتبه بندی معلمان و فوق العاده ویژه برای فرهنگیان دو مقوله کاملا مجزا و هر کدام تابع قانون خاص خود می باشد.

- مقرر شد در بحث اعطای فوق العاده ویژه به فرهنگیان همچون سایر دستگاه ها و سازمان ها حداکثر تا 35٪؜ حقوق و فوق العاده های مستمر به نحوی که میانه پرداختی از 60٪؜ سقف تجاوز نکند (میانگین 21٪؜) به همه کارمندان اداری و آموزشی و تمامی کادر شاغل در مدرسه وزارت آموزش و پرورش از تاریخ 1400/4/1 تعلق و احکام مربوط در اسرع وقت به وسیله وزارت آموزش و پرورش صادر شود.

- بحث رتبه بندی معلمان عین مفاد مصوبه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با تاریخ اجرای 1400/1/1 به انجام برسد.

- در مورد پرداخت پاداش انتها خدمت بازنشستگان سال 1399 مجددا دکتر نوبخت تاکید نمود که طبق برنامه ریزی های اجرا شده تا انتها تیرماه 1400 حتما پاداش این بازنشستگان عزیز پرداخت خواهد شد.

- در مورد ارائه لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان طبق تاکید دکتر نوبخت موضوع در دستور جلسه آینده هیات دولت است که پس از تصویب بحث در هیات وزیران با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد.

- در مورد پرداخت مطالبات معلمان مدارس خارج کشور دستورات لازم جهت آنالیز و اقدام مقتضی صادر شد.

در این جلسه که در محل سازمان برنامه و بودجه تشکیل شد، الهیار ترکمن معاون وزیر آموزش و پرورش، مهندس طاهری مدیرکل آموزش برنامه و بودجه، دکتر میرزاده مشاور ارشد رئیس سازمان برنامه و بودجه، مریم رنگ آمیر طوسی عضو شورای عالی آموزش و پرورش، نوبختی عضو شورای عالی آموزش و پرورش، فرج کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، سیما زنجانی مدیر ابرگروه مشوری پیگیری مطالبات فرهنگیان، صبور کرمی، جعفری، غدیر قاسمی، باقر جعفر وند، محمدرضا خواه، مهدی محمدیان، مجید رحیمی از دانشگاه فرهنگیان و آقای رامین کریمی نیا از سازمان معلمان هم حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آنالیز مطالبات قانونی فرهنگیان و راه چاره های اجرایی آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مطالبات قانونی فرهنگیان و راه چاره های اجرایی آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید